aku cinta dia...

Ya Allah! Kuatkanlah hatiku agar aku bisa menjalani hari-hariku dengan tenang. Aku benar-benar ingin yang terbaik untuk semua. Aku tidak ingin sakitkan sesiapa lagi. Cukuplah aku saja yang rasa semua ini. Aku tidak mau rasa kasih sayang serta cintaku berbelah bagi. Cukup cintaku hanya untuk seorang. Dia sudah banyak berkorban untuk aku, dia juga sabar dengan perangaiku, dia juga yang banyak buat aku berubah, dia juga membuat aku matang, dia juga bisa menerima aku seadanya dan aku harap hanya dia yang aku cinta. Oh Tuhan, aku sangat merinduinya… Rindukan kebersamaan kami, kegembiraan serta keriangan kami. Disebabkan cinta ini aku inGin lupakan kisah lalu, aku berusaha untuk buktikan cintaku kepadanya. Tapi aku tidak tau apa yang menghalangi semua ini. Dan andai saja bisa aku ingin semua ini di akhiri dengan KEBAHAGIAN...

Comments

Popular Posts