Pangeran oh pangeran!!!

One and a half year friendship between me n him like more than 10years. He is my 2nd husband and me, his 2nd wife. Ops! Its not mean tat we haf “sumthing going on”. His gf is oso my friend.. Pangeran! He is da only one who dare to scream at me. I hate you dude, but I love you too… he owez there for me no matter in wat situation, and 4 ur information dia juga kawan yang sanggup disusahkan, sering mendengar luahan hatiku, tempat aku menangis, tempat aku marah-marah bila ndak tau mau marah sepa, pendengar terbaik, penasihat dan dia jugalah teman baik aku. Dia sentiasa ada di saat aku memerlukan seorang kawan walaupun kami jauh tapi dia sentiasa ada untuk aku. Oh pangeran!! Andai saja hatiku blum ada yang punya aku pasti mengambilmu jadi suami pertamaku(tapi jgn ko perasan sn ah!) hahaha... Dia ni ada utang prezen bufday 10 kali ganda untuk tahun ni. AMARAN! JAGA KALAU TIADA! Hahaha... Oleh kerana dia ni terlalu baik menyebabkan orang sentiasa mengambil kesempatan dalam kesempitan. Kecian deh lho... pangeran, im sorry bout laz nite… really sorry k… aku x niat ni… but pangeran i juz wanna tell you tat it’s a pleasure to be ur friend…lluph u pren… F.R.I.E.N.D.F.O.R.E.V.E.R…

P/S: KEPADA PEMBACA HARUS MEMBACA DENGAN NADA DAN EKSPRESI KUYA BERCAKAP!! SEKIAN, TERIMA KASIH.

Comments

Popular Posts