My Wedding Day..


Assalamualaikum... actually i dunno apa yang mau cerita and apa yang perlu di cerita... sebab banyak yang tersurat dan tersirat on my wedding day.. Alhamdulillah berjalan lancar... Yang saya harapkan hanya keredhaan Allah s.w.t. Apa yang terjadi diluar keinginan saya, saya ikhlaskan. :) akhirnya boyfriend saya yang saya ceritakan di post beberapa tahun lepas menjadi tunangan saya pada 31 Januari 2011. Kemudian setelah hampir setahun setengah kami akhirnya sah menjadi suami isteri.. Alhamdulillah.. sudah hampir setahun kami berumahtangga. tapi belum mempunyai cahaya mata kerana saya harus menyelesaikan program doktor haiwan dahulu jika tidak saya mesti cuti dan itu akan membuatkan kami berjauhan lebih lama. Im sorry suamiku... InsyaAllah.. akan tiba masa itu ya... Di posting saya kali ni akan saya lampirkan gambar-gambar time kawin yang saya edit sendiri tuk buat photo book.. :D check it out!





























































































So inilah photo book yang saya buat sendiri... sebenar ada 2 album yang kena kasi oleh photographer tapi kalau photo book ni senang mau bawa pigi mana2... photo book ni menceritakan alur perjalanan  my wedding... Apapun, doakan saya bahagia bersama en.suami dunia akhirat ya guys!!! aminnnn... :)

xoxo, nurulainif07.

Comments

Popular Posts