My Sweet 26th!

Assalamualaikummmmm....

Syukur alhamdulillah masih diberikan kesempatan oleh Allah s.w.t untuk sampai ke umur ini. I'm feeling so blessed with the wishes and suprise! Alhamdulillah... Alhamdulillah... Alhamdulillah... Saya dianugerahkan family and kawan-kawan yang super luar biasa baik! the best wishes confirmlah dari en.suami.. oh! cant wait to see him on this weekend.. and bestfriends wishes semua bikin terharuuuuu.... sudah terharu dengan all the wishes, terharu lagi dengan kawan-kawan yang buat suprise... 1st team yang datang pigi rumah my group C then grup C balik, datang 2nd team plak dari pondok artis and bestie! kenyang kek saya malam ni... terima kasi semua..... love uuuuu alll so much!

Photo: Suprise from group C!!! Thank u! Thank u! Thank u! Love u guys! Semoga kita menjadi dokter hewan yang sukses.. Aminnn..
Suprise from group C! (gambar malas mau rotate) 

Photo: Suprise from pondok artis and Astri.. Kek buat sendiri dengan topping penuh limau! Wish dorg di umur 26 tahun ni saya makan limau! Yucks! anyway, thank u so much adik2ku and my bestie! Love u all!
Suprise from pondok artis... dorg buat kek sendiri letak topping limau banyak-banyak.. wish dorg semoga umur ku yang ke 26 ni ku pandai makan limau! yucks! hahahahahaah 

Banyak lagi gambar mau upload sebab banyak wish yang sweet... tapi gambar semua di handphone adikku.. and dia hilang ntah ke mana. hehe! next time lah ya...

Tapi apapun, kita harus ingat, dengan bertambahnya umur berarti kita mendekati MATI... So azam baru adalah berusaha membanyakkan ibadah yang wajib mau pun sunat! :)

xoxo, kuya!

Comments

Popular Posts